søndag 5. februar 2012

Tedispenser

Da har jeg fått ferdig nok en tedispenser som skal bli bursdagsgave til et "februarbarn" :)

Forfra

Litt pynt på siden


Denne charmen fra Kort & Godt formet som et håndtak synes jeg er så flott :)
Jeg har brukt naturkartong fra Bazzil
Designpapir fra Papirdesign
Distress Inc "Vintage photo"
Roser fra WOC
Band Fra WOC - "Lady Lavender"
Stempel fra Nille
Blonder fra Kilden
Tekopp brads
Charm fra Kort & Godt

Jeg melder denne på utfordringene hos
Wild Orchid callenge sin utfordring som skal inneholde dyr/insekter
Vintages utfordring lag noe i 3-D

Takk for at du titter innom :)

Lene Sofie

7 kommentarer:

  1. Noe så lekkert! Liker fargene kjempegodt. Tenker denne blir godt mottatt. Lykke til med konkurransen!

    SvarSlett
  2. Der datt æ innom bloggen din enda en gang, så no legg æ mæ til som følger! Kan lite om Scrapping, har ei som gjør jobben for mæ,no har æ akkurat bestilt en sånn te dispenser som du har laga. Synes den e råtøff ;-) Blir spennende å følge deg videre

    SvarSlett
  3. Great project! Thanks for joining us at WOC this week.

    Please consider replacing comment verification with moderation to make it easier to leave comments

    SvarSlett
  4. Denne var nydelig, Lene! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefin te beholder!!
    Nydelig pyntet!!

    SvarSlett
  6. Nydelig tedispenser. Jeg må teste det der en dag. Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på