søndag 27. november 2011

Jeg gjør ting jeg ikke kan - del 1

Jeg ble litt "revet med" av Pinnekrokens utfordring Julen kommer og fant i min visdom ut at jeg skulle prøve meg på litt hekling - som jeg forøvrig ikke er spesielt stødig i. Jeg kjøpte i min iver 4 deilige julefarver i Muskat bomullsgarn (et strikkegarn i bomull...) og med heklekrok nr 3,5 og denne oppskriften, blei resultatet slik:
Må kanskje stive de litt?
Men artig var det allikevel, og kanskje jeg henger de til pynt på årets julegaver?

Lene Sofie

3 kommentarer:

  1. Kjempesøte, du kan jo hekle så slutt å si at du ikke kan ;-D

    SvarSlett
  2. Takk for at du bidrar i utfordringen.

    Marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  3. Det ser ut til at du er stødig nok ;) De ble kjempe fine.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på