mandag 16. juli 2012

Gryetkluter og kopptue

Da jeg var i Oslo i juni, "forvilla" jeg meg inn på Panduro Hobby, og "måtte" bare få kjøpt meg litt bomullsgarn i mange lekre farver.... Jeg sprakk "litt" på garnslankinga mi, men farvene var så utrolig lekre.

Her har jeg iallefall heklet et nytt par grytekluter i vaffelhekling, og strikket ei kopptue med hekla kant rundt.
På Casacreativ er julifarven ROSA så i juli blir det en del garnprodukter i den farven :)

Ha en strålende mandag og uke alle sammen :)

Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Takk for nok en hilsen nordfra, og gratulerer med vel overstått! Det er ikke alle som kan feire bryllupsdager nå til dags.
    Lekkert "kjøkkensett"! Skjønner godt at du faller for fristelsen til å kjøpe bomullsgarn så mange fine farger som det er.
    Vaffelmønster gir gode grytekluter og er veldig dekorativt også.
    Jeg driver med rundtvask på soverommet og må vel tilbake til vaskebøtta.

    Ha en strålende fin mandag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjempefine grytekluter, likte fargen veldig godt.
    Ikke noe er som litt farger på sommeren :)

    SvarSlett
  3. Herlig farge på kjøkkensettet.. må nok få starta på noe rosa jeg også.. har en liten plan ;)

    SvarSlett
  4. Love it! hihihi Rosa er bærre lekkert og æ har også flere prosjekter til månedens casa kreativ :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på