søndag 11. november 2012

Tilbake i Alta - og trekning av bloggcandyen

Da er jeg endelig på plass "i heimen" etter å ha vært i Sandefjord og Oslo ei uke.

Tusen takk for all deltakelse på bloggcandyen jeg har hatt gående - og velkommen til alle nye følgere :) :)

Har brukt RANDOM til å hjelpe meg med trekningen av 4 vinnere, og her er "Randoms utvalgte":

Boka "Smågaver"
True Random Number Generator  33Drevet av RANDOM.ORGBle vunnet av Veronica

Boka "Kort og Godt"True Random Number Generator  57Drevet av RANDOM.OR
Ble vunnet av Ida Lind

Boka "Maries Maleverksted"True Random Number Generator  23Drevet av RANDOM.ORG
Ble vunnet av Prinsessa På Erten
Dymomaskinen med tapeTrue Random Number Generator  48Drevet av RANDOM.ORG
Ble vunnet av Line S
Gratulerer til alle 4 :) Vinnerne må sende meg mail med navn og adresse (lenesofie@live.no) slik at jeg kan få sendt bøkene avgårde i posten :)
Ha en strålende søndag videre - og gratulerer med dagen til alle pappaer :)
Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle vinnere!

    Håper det blir ei fin novemberuke i julegavemodus!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerene :)
    Ha en flott uke, klem.

    SvarSlett
  3. Åååå så gøyy :D Tusen takk :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på