mandag 22. juli 2013

Dåpskort

Av mine mange gamle ark, har jeg stablet litt sammen til et lite dåpskort igjen:

Jeg har ikke gått i skjul, bare masse forskjellig som tar av tida mi så jeg ikke får blogget så mye jeg skulle ønske. MEN; Jeg tar bilde av alt jeg lager, så jeg skal lage innlegg her om alt etterhvert ;)

Må igjen få takke for alle som er innom, og legger igjen kommentar. Skal etterhvert ta meg runde til dere også å legge igjen kommentarer :)

Ha en strålende mandag kveld. Her har vi begynt å få smak av sommer igjen med 15 c

Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Det var kjempefint, likte så godt den skjeen i hjørnet :)
    Håper sommeren også kommer til dere nå! Her er det varmt og godt og mye sol.
    Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  2. Great post about chronic about work I Get more help from your post I found so many blogs related to this But do not get that much information also I found some interesting information about Auto clicker for Roblox

    SvarSlett
  3. Your article is awesome! How long does it take to complete this article? I have read through other blogs, but they are cumbersome and confusing. I hope you continue to have such quality articles to share with everyone! I believe a lot of people will be surprised to read this article! Find here an information about Earn Free Robux Legally

    SvarSlett
  4. Una vez más, ha producido un artículo absolutamente asombroso aquí, y lo aprecio mucho. Este artículo es simplemente impresionante de leer,
    y sería mejor para mí leer más artículos similares. Si tienes tiempo puedes consultar este blog en robux gratis

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på