søndag 15. januar 2012

Min første LO

Da har jeg scrappet min aller første LO. Jeg har liftet ("hermet") en LO på Casakreativ, og jeg har hverken liftet eller laget LO før. Også dette er et av mine "ambisiøse" prosjekter og skulle egentlig vært ferdig til jul.... Jeg var så heldig å stå fadder for et lite vidunder i september, og gikk til innkjøp av scrappealbum til lillebanet. Planen er at han skal få 2 LO til jul, og 2 til hver bursdag. Forhåpentligvis blir det et flott album når han er konfirmant. Her er iallefall resultatet:
Blitz og mye glimmermist er ingen god kombinasjon
Forøvrig kommer det en "Candy"/"Give away"/"Gi bort" når bloggen min har passert 5000 treff - som takk til alle dere som er innom her. Jeg er overveldet over hvor mange som leser bloggen min.

Tusen takk skal dere ha :)

 Ha en strålende søndag videre

3 kommentarer:

  1. Så fin den ble :-) Nu har du inspirert meg til å prøve også! Fikk jo album til jul i 2010 så det er sannelig på tide, takk ;-)

    SvarSlett
  2. Enda en ting du mestrer:) flott lo:)

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Skjemmes nesten, for har ikke laget Lo'er til jentene på over ett år.. :/

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på