torsdag 5. januar 2012

Stjernehals

Har leeenge tenkt på å strikke hals - noe jeg faktisk aldri har gjort før. Og har hatt så lyst å strikke stjernehals etter at jeg kom over oppskrift på denne flotte bloggen :) Jeg har strikket halsen i Falk-rester etter gråtassgenseren jeg fikk ferdig for et års tid siden, men har også en del Juvelgarn liggende og da kommer jeg til å bruke denne oppskriften som utgangspunkt :) Så flott at oppskrifter deles! Her ble resultatet mitt:

Har brukt mørkegrå, lysegrå og turkis og er mitt januarbidrag i Casacreativ sin fargealong hvor januar har farven GRÅ


Pinnekroken har en utfordring nå som heter "Prøv noe nytt", og siden dette er min første hals, melder jeg den på der også :)

Ha en strålende arbeidsuke videre - bare to dager igjen så er det helg igjen :)

Lene Sofie

6 kommentarer:

  1. Kjempefin hals, den er nok god og varm å ha på seg :-)

    SvarSlett
  2. Så fin hals! :-) Og takk for at du linker til meg! :-) Det blir jeg glad for! :-) Godt nyttår!

    SvarSlett
  3. kjempefin hals du har strikket

    SvarSlett
  4. Så flott hals! Velkommen med i utfordringen vår!

    -Signe-
    Pinnekroken

    SvarSlett
  5. Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up and find here an detail information about Best Auto Clicker for Windows 10 in 2019

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på