lørdag 23. juni 2012

Ei bestemor er født :)

Ei hjertegod søstersjel av meg er nyslått farmor, HURRA :)

Da må ho få ei god-god flaske vin som ho kan dele med sin sjarmante bestefarmann - og litt stas må vel til :)

Har laga en enkel tag til å henge på flaska - med god plass til å skrive en hilsen bak på.

Vin er ikke noe jeg har kunnskaper om, så jeg får spørre de ansatte på Vinmonopolet til råds, for mottakeren er utdannet innen mat- og vinfaget :)

For knappe 3 dager siden starta ho på ferien sin :)
Fikk testa ut den aller nyeste blåfarven i Distress Ink-serien - og den var svært klar i farven. Stemplet og bandet med norsk tekst er fra Papirdesign, ellers er det restepapirer og raindrops som er brukt.

Ønsker alle sammen ei koselig St. Hansfeiring, uansett vær :)

Lene Sofie

6 kommentarer:

  1. Lekkert Lene;)
    Gleder meg å teste de nye fargene..

    SvarSlett
  2. Så koselig gjort av deg! Med denne fine tagen blir presangen mer enn ei flaske vin!

    God St.hansfeiring til deg også! Her blir det nok innomhus med strikking, god mat og et glass vin. Jeg kan vel gratulere deg med ferie også! Nyt fridagene!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig gave til en, helt sikker stolt bestemor :-)

    SvarSlett
  4. Tenk å få vin med så flott tags på, blir skikkelig personlig da :)
    Ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  5. Flott kort! Det var ei heldig bestemor :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på