fredag 29. juni 2012

Enda et julekort

Her er 3. og siste julebidraget mitt for juni måned. Temaet for juni, er Vintage ("gammeldags"), og mitt ble slik:
Har brukt papir fra Paperrmania igjen, svertet med Pulmic stone, en halv kakeserviett, band og rose fra WOC og en liten charm. Vintagebildet vet jeg ikke lengre hvor jeg har kjøpt (alderdomstegn???) - og naturfarvet "netting" fant jeg i skuffa.

Blonden er fra Kort og Godt

Hjørnepunch + kantpunch fra MS

Straks er det juli! Huff som tida flyr avgårde :)

Ha en flott fredag - og tusen takk for alle hyggelige kommentarer

Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Wow, du tryller frem det ene kortet vakrere en det andre. Dette var bare helt nydelig :)
    Ha en kjempefin fredag!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og enda finere i real. Forelsket meg helt i fargene og detaljene når jeg så på det;)

    Håper du koser deg på ferie, send nu litt sol hit til oss også;)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort nok en gang!

    God sommer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på