mandag 24. oktober 2011

Pjona votter og spothlighter :)

Hurra - har ENDELIG fått ferdig en UFO; pjona votter til meg selv! Litt greit med alonger og utfordringer på nett - da kan jeg også få ferdig noen av mine mange UFOer som ligger å venter i åndeløs spenning på å bli ferdig....
Har pjona i Fritidsgarn og børstet innsiden :) Oppskriften fant jeg på You Tube, og har tilpassa votten mine hender :) Blir varmt og godt til vinteren

I uke 52 2011, lastet jeg opp dette bildet på Casakreativ - og til min store overraskelse og glede, ble jeg med disse vottene plukket ut til å være en spothligter den uka :) :) Utrolig artig

Ha ei flott arbeidsuke alle sammen

Lene Sofie

2 kommentarer:

  1. Elsker disse vottene, blei noen par på meg i fjor og nå ble jeg minnet på om at jeg har noen garn nøster som venter på å bli pjonet.

    ha en fin uke :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på