torsdag 3. mai 2012

Konfirmasjonskort til vår guddatter

Casakreativs papiralong for april er rosa - grønn, så da ble dette farvene på vår guddatters kort:
 Motivet er fra Unik Hobby, og har brukt Papirdesigns designpapir i tillegg til Bazzil
 Innsiden er lik tvillingbrorens som jeg viste i forrige "konfirmantkort-innlegg"
Hurra! Jeg husket å ta bilde av farvene jeg har brukt for å farvelegge motivet :) Litt mye blitz, men den observante leser greier antakelig å tyde hvilke tusjer jeg har brukt :)

Melder dette opp til Kort o Manias utfordring Anything goes

Ha en fin torsdag :)

Lene Sofie

10 kommentarer:

  1. Åååh nydelig kort. Flott fargelegging:)

    SvarSlett
  2. Stilig kort:) kjempekult stempel!

    SvarSlett
  3. "knæsh" kort i "knæshe farga :-D

    SvarSlett
  4. Wow, enda et nydelig kort. Jeg er imponert :)
    Ha en fin tur til Oslo og kos deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Tenk å få så fint konfirmasjonskort! Jeg har brukt opp alle superlativene mine, men vil gjerne ønske deg riktig god helg!

    Til Oslo? God tur!

    Klem

    SvarSlett
  6. Tøft konfirmasjonskort og flott fargelagt. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort, Lene...:O)
    Herlig fargelagt:O)

    SvarSlett
  8. Et flott konfirmasjonskort i lekre farger!
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  9. Utrolig flott kort du har laget Lene og nydelig fargelegging :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og Lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  10. Fint kort.

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram Nelle

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på