torsdag 24. juli 2014

Bursdagskort til en flott kollega

I løpet av skoleåret som gikk, hadde en flott kollega av meg rund dag, og jeg laget et enkelt kort til jubilanten. Jeg synes papirene fra Kort & Godt er så fine å bruke på alle sidene av kortet :)
 Tekststemplet er fra AnKas design :) Synes dette er så flott, og har brukt det på flere 60årskort
 Dette tekststemplet er fra Kort & Godt
Her i Alta har vi flott sommertemperatur, selv om det er overskyet i dag.

Ha en strålende torsdag kveld - og takk for titten

Lene Sofie

3 kommentarer:

  1. Enda et nydelig kort fra deg, dette kan du. Jeg har prøvd meg litt, men det er så mye annet man har lyst til også. Tiden strekker liksom ikke helt til :)
    Kos deg videre i middnatsolens land-
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Et personlig kort er tingen på en rund dag.
    Her fortsetter sommerværet. Det har vært den fineste sommeren jeg kan huske. Glemt er alle julimånedene med regn og lavt skydekke.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Flott bursdagskort!
    Vi har nydelig vær her hos oss, og jeg nyter det og håper varmen skal holde litt til.
    Ha en fin sommer,klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på