lørdag 19. juli 2014

Liten "sommerkonkurranse"/"Give away"

Min skjønne mamma fyller 80 år 29. juli, og alle som sender henne et scrappa kort er med i trekningen av 3 "give aways"-pakker med scrappeprodukter til en verdi av kr ca 250,- fra Nordlys Hobby. Mamma elsker 50-tallsmusikk, blomster, strikking, bøker og dans. Hun lever og ånder for sine barn, svigerbarn, barnebarn og oldebarn. 

Ho har en skrantende helse, men det vil være nesten 70 gjester på dagen hennes - som vil kunne beundre alle kortene   Kommenter innlegget med mailadressen din om du ønsker å være med (eller send meg en mail: lenesofie@live.no), så sender jeg deg navn og adressen til mamma (til de av dere som ikke vet hvor hun bor) 

Ha en strålende dag, og takk for titten :)

Lene Sofie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på