søndag 20. februar 2011

Kindereggalong februarbidrag: "Heia Norge"

Jeg har funnet fram tre ufoer og 2,5 nøster restegarn til månedens tema. Som dere ser på bildet, er det en liten "haug" som bare venter på å bli ferdiggjort :)

"Heia Norge": 2 stykk Setesdalsgensere som er ferdig strikket for 17 (!!) og 5 (!!) år siden. Disse skal monteres og gies til min mann og sønn. Regner med de blir glade - de har nok gitt opp håpet om å få genserne for årevis siden.

"Egoprosjektet": Til jul strikket jeg mange par nattsokker i Alpakka Babysilk og Fearytale" Det ble mange rester, og jeg startet opp med nattsokker til meg selv av alle restenøstene. Disse tenker jeg skal bli mitt egoprosjekt i februar.

"Restegarn": Jeg har funnet fram 2,5 nøster restegarn etter at jeg strikket diverse luer til venner og familie i høst. Storesøsteren min skal få et par pjonede votter i bursdagsgave.

Ønsk meg lykke til med prosjektene :) Bilder av de ferdige resultatene kommer - forhåpentligvis FØR vi skriver 1. mars :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på