søndag 4. september 2011

Saccosekker til småfolk

Har sydd babysaccosekker og småbarnsaccosekker til småfolkene i familien. De falt godt i smak hos både foreldrene og barna. Mønstrene kjøpte jeg fra Stoff og Stil
 Den rosa "Blekkulfen" blei julegave til ei lita prinsesse på 1 år, og den lyseblå til en liten prins på 2. Mange, mange blekksprutarmer skulle fylles med ørsmå isoporkuler, og et øyeblikk så det unektelig ut som snøen hadde tatt veien inn på kjøkkenet her hjemme.
 Min fantastiske symaskin kan brodere, og på denne guttebaby-saccosekken har jeg brodert "Det kom en liten prins, den vakreste som finns"
Teksten her er "Det kom ei lita prinsesse, til helt riktig adresse"

Babysaccosekkene var adskillig enklere å sy enn blekksprutene, men du verden så artig når alle resultatene var ferdige :)

Ha en fantastisk dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på