mandag 5. september 2011

Mine første...

Scrapping er fantastisk artig, og for litt over 1 år siden gikk jeg på kort-kurs og lærte grunnleggende teknikker. Utpå høsten samme år deltok jeg på et nytt kurs - da med tema å scrappe på andre ting. Jeg har prøvd meg litt fram med forskjellig, og liker både å lage kort og "ting". I de mange, mange flotte bloggene og nettstedene som finnes, har jeg funnet massevis med inspirasjon og ideer.
 Mi første bleiekake til en kollega av meg som fikk en lite gutt. Det er tvillinger på tur i familien om få dager, så jeg har som smått begynt å planlegge to til.

Mine aller første sjokoladeesker (Sfinx) testet jeg ut og gav til min mor og mine svigerforeldre. Artig å prøve ut nytt :)

Med ønske om ei flott arbeidsuke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på