lørdag 24. mars 2012

Meanderalbum

Etter at jeg fikk et søtt Meanderalbum i adventskalenderen jeg deltok på før jul, fikk jeg så lyst å prøve dette selv. En kan dekorere og pynte det i alle kunstens regler - her er det bare fantasien som setter grenser.

Oppskriften finnes her

Jeg laget et til mi scrappevenninne. Skulle EGENTLIG ha blitt bursdagskort, men fikk det selvfølgelig ikke ferdig. Jeg har testa ut masse forskjellige teknikker, brukt nye stempler osv. Så tok jeg bilder fra mottakerens Facebook-side og skrev ut. Blei et lite fotoalbum av det ;)


Ha en super lørdag :)

Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Nydelig, så flott presang å få :)
    Ha en koselig lørdag!

    SvarSlett
  2. Nydelig! Har også laget et par slike..kjempemorsomme å lage :)

    SvarSlett
  3. Den er kjempefin og mottakeren blei både rørt og glad! :-))

    SvarSlett
  4. Hvordan får du det til? Det ser utrolig vanskelig ut, men det er jo så fint! Takk for hyggelig kommentar hos meg nok en gang!

    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på