tirsdag 3. april 2012

Dekorert fyrstikkeske

Siden jeg i all mitt overmot og iver meldte meg på Hjertebodens juleblog i januar, lager jeg tre julekreasjoner per måned. Jeg kan stort sett lage hva jeg vil, men ett av produktene må være innenfor månedens tema. I mars var temaet å bruke UTEE. Jeg hadde aldri brukt dette før - men det gav mersmak.

UTEE er et "seigt" emobossingpulver som en smelter med feks en varmepistol. Denne prosessen gjentas til en har 3 lag. Så puttes det i fryseren/kjøleskap, og brekkes opp. Jeg valgte å bruke et vintagebilde.

Utseendet blir enda mere "gammeldags" som dere ser

Ellers har jeg brukt designpapir fra Panduro, røde raindrops og band i "ryggen" på fyrstikkeska. Enkelt og greit :)

Ha en strålende tirsdag - her i Alta er det påskekortstemmning :) :)

Lene Sofie

1 kommentar:

  1. Den var kjempefin, litt sånn rustikk jul :)
    Ha en fin Påske, nå tar jeg også påskeferie!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på