søndag 22. april 2012

Litt jul igjen

Her er det siste av mine 3 marsbidrag til julebloggen jeg deltar på i år. Nok en dekorert tennbrikettboks:
Jeg synes stempelet fra Papirdesign er så nydelig

Store hjerter fra Europris
Jeg er forresten straks ferdig med de tre aprilbidragene - jeg satser på en nokså rolig desember i år ;)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer - jeg setter STOR pris på responsen dere legger igjen :) Og takk for mange blogg-gratulasjoner ang min 43årsdag og at jeg ble topp 3 hos Papiravisen :) :)

Ha en strålende fin søndag - uansett vær

Lene Sofie

5 kommentarer:

  1. Så nydelig! Jeg er imponert over hvor mye du rekker å lage og hvor fint du får det til!
    Her er det grått i dag og 5 plussgrader, så det blir vel en tur på beina.

    Ha en flott søndag der nord!

    SvarSlett
  2. Tennbriketter trenger vi altid,kjempe lurt.

    SvarSlett
  3. Så smart å pynte den boksen til jul :) Den var kjempefin!
    Ha en fin søndag videre!
    Søndagsklem

    SvarSlett
  4. Flinke du, er ikke begynt med aprilbidragene ennå..

    SvarSlett
  5. Tusen hjertelig takk, kjære du....og vel overstått 43 årsdag..da er vi like gamle vi to..
    Hva er juleblogg for no`?
    Klem, M
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på