mandag 6. august 2012

Kjæresten har vært på garn-shopping

For 14 dager siden var jeg på hyttetur med ei venninne, og da dro kjæresten min med våre to yngste barn en svipptur over til Finland. Der kjøpte han 4 DEILIGE nøster "7 brødre" til meg. Shoppehistorien hans lød slik:

"Det var en drøss med godt voksne damer som flokket seg rundt kurvene med garn. Jeg kjempet meg fram, og det var omtrent bare trasige mørke farver i brunt, grått, sort. Så jeg tok de 4 siste nøstene med litt glade farver".

Han har spurt meg utallige ganger om jeg har begynt å strikke lester av garnet han har kjøpt - og her er resultatet:
Lystige føtter i gladfarver :)
Dette garnet har faktisk alle farvene i regnbuen - og i riktig rekkefølge! Gikk med nesten 1 nøste til et herrepar, og bare GLEDER meg til å strikke mere av dette :)

Ha en strålende mandag :)

Lene Sofie

PS!
Ingen av våre 3 døtre trodde helt på at det var lester til pappaen jeg holdt på med. Men hvem "har bestemt" at menn kun kan gå i mørke farver?

9 kommentarer:

  1. Hi hi så bra. flott at mannen kjøpte garn selv, Og det var et utrolig herlig garn, blir glad av og se på disse bena :) Nydelige sokker!

    SvarSlett
  2. Så glade fine sokker, sånt kan æ like :-)

    ps. flinke kjæresten din ;-))

    SvarSlett
  3. Hei snupp! Så hyggelig at du blir med å konkurrere om tunikaen!
    Festdrakten var kjempefin!
    Ha en fin dag, klem, M

    SvarSlett
  4. Kjempeflott blogg du har med de flotteste kort og strikkerier. Ha en fin dag:))

    SvarSlett
  5. Herlige lester! Morsomt at jeg å har strikket herrelester i det samme garnet:)

    SvarSlett
  6. Kjempe fine sokker. Man blir jo bare glad av sånne farger, spesielt når det er mørkt og trist ute:)))

    SvarSlett
  7. Kule lester, nei hvem har bestemt at menn må bruke kjedelige farger.

    Her er det masse inspirasjon å finne. Likte de rosa gryteklutene, har du oppskirft på de?

    SvarSlett
  8. Kjempe gøy med menn som handler "dame ting"

    SvarSlett
  9. Digger 7brødre her og! Beste sokkegarnet som fins:) Freshe sokker!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på