torsdag 23. august 2012

Scrappa sjokoladeeske

Er som smått kommet i gang med mine tre julebidrag for august. Jeg har scrappa ei sjokoladeeske med melkehjerter, og resultatet ble slik:
Lokket på sjokoladeeska
Papir: Papirdesign, Bazzil
Dies fra Spellbinders
Osteklut
Charm
Stempelmotivet fra Minnehjørnet (den observante leser har nok skjønt at jeg har lagt min elsk på det motivet):
Jeg embosset først motivet, før jeg svertet området med Distress Ink, "Stormy sky". Kantene farvet jeg med Distress Stain, "Picket fence" og sprayet over med vann for å blande farvene ut
Inni eska
Har brukt Gesso under eska og langs kantene rundt sjokoladen
Magneter for å kunne lukke eska
Tekststempel fra Papirdesign
Både på lokket og inni eska har jeg farvet silkeblomster med samme Distress Ink som jeg har svertet med + limt et hvitt snøkrystall i plast som sentrum :)

Straks er det helg igjen!

Ha en strålende torsdag

Lene Sofie

10 kommentarer:

  1. Søt eske, har sett den i virkeligheta og syns ikke effekten med stempelet kommer helt til sin rett på bildet.. blitz? :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig og så lurt. Tenk å få en så fin gave til jul!
    Du er bare helt rå :)
    Klem fra et regntungt Oslo.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint, nydelige ark og søt dies:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin:) nå angrer jeg på at jeg ikke ble med på denne utfordringa:(

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner meg ikke på scrapping, men ser at det er fint! Den perfekte gave, spør du meg.

    Ha en kjempefin augustdag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Lekker og den isblå fargen på arkene som er på innsiden var lekkert.....

    SvarSlett
  7. Det er kjempe fint,håper jeg en gang kan hive meg på en slik utfordring.Kansje Lene tar et kurs i denne formen for scrapping med meg.

    SvarSlett
  8. Flott scrappa sjokoladeeske med koselig motiv og nydelig pyntet.
    Ønsker deg en god helg.

    Takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Klem

    SvarSlett
  9. Tenk at en kjedelig gyselig gul eske kan bli så fin!! :)
    Flott julegave, blir fin under juletreet!

    SvarSlett
  10. Nydelig eske og for en fin gave det blir. Tror æ må prøve meg på en sånn æ også:)

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på