tirsdag 31. januar 2012

3 julekreasjoner

Hjertebodens juleblogg utfordrer deltakerne til å lage tre julekreasjoner per måned. I tillegg har de en månesdutfordring hvor minst ett av bidragene må følge utfordringen. Januar var oppgaven "lag noe som ikke er kvadratisk". Jeg lagde derfor like godt alle "ukvadratisk".

Her er mine januarbidrag:
Tennbrikettboks

Fyrstikkeske

Tag; Til/Fra-lapp
Er vel inspirert av at sola er kommet tilbake - ENDELIG - siden jeg stort sett velger meg lyse farver :)

Håpet mitt er at om jeg følger denne utfordringsbloggen, vil det bli en rolig desember på meg i år :)

Ha en flott tirsdag :)

Lene Sofie

2 kommentarer:

  1. Fine bidrag, klapp på skuldra for at januarbidraget er levert! Føles godt, ikke sant?? :-))

    SvarSlett
  2. Så flotte julegaver! :) Flinke du..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på