tirsdag 24. januar 2012

Mitt Distress Ink fargekart

Etterhvert som jeg har fått flere farver i stempelsamlinga mi, blir det stadig mere "leiting" etter rett farve til rette kartonger og designerpapirer. Jeg hadde sett mange forskjellige smarte variasjoner i stempelblader og blogger på nett. Da jeg gjorde klar advenstkalenderne til mine barn, kjøpte jeg flere pakker med advenstposer som også inneholdt 24 kartonghjerter, og jeg fant ut at disse kunne brukes som kart. Lenken som binder hjertene sammen er fra merkelappen til ett eller annet nyinnkjøpt klesplagg noen av ungene kjøpte seg.

Nå er det enkelt å finne stempelfarve som passer til sverting:
Greit å ha navn på kartet når man er på scrappetreff :)
 Jeg har forsøkt å sortere farvene etter farvegrupper
Jeg har mange forskjellige typer stempelputer - men alle disse er samme slaget
På baksiden av hver farve har jeg skrevet navnet.

Farvekartet er forresten smart å ha med seg i lomma/veska når man planlegger shopping av nytt scrappeutstyr. Jeg vurderer å lage farvekart av Glimmer Mist farvene også :)

Ha en strålende uke alle sammen

Lene Sofie

1 kommentar:

  1. Kjempelurt!
    Jeg har laget fargekart av glimmermist fargene mine, der jeg har kuttet ut en scallop sirkel i akvarellpapir og sprayet på fargene.
    Skal snart på to treff, så kanskje jeg også bør lage et fargekart av distressputene mine : )

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på