fredag 24. februar 2012

5 juletag :)

Har funnet fram en del rester fra "resteskuffa" mi og scrappet 5 tags. Fikk prøvd meg på forskjellige teknikker med maling, embossing, mist osv. Artig å lage egen bakgrunn, og har tatt utgangspunkt i Tim Holtz sine tutorials


På alle tagsene har jeg brukt:
Bakgrunnsstempel fra La Blanche som jeg embosset med 5 forskjellige pulver, Farvet samtlige med Distress Inc "Festive Berries", "Evergreen Bough" og "Seedless preserves", + litt vann og glimmermist.
Brukte diesen "Holly Flourish" fra Chery Lynn Designs på forskjellige restepapir
Diverse julecharms
Snor/hyssing fra Notabene, band fra Nille
Her er tagsene "samla"

 Gammel "sølvnetting", minitag, glansbilde
 Litt restekartiong, minitag, glansbilde, sølvnetting, blonde fra Kremmerhuset og raindrops
 Papirblomst, minitag, glansbilde, gammelt hvitt spesialpapir
 Gammelt gullfarvet bølgekartong, snøkrystallpunch, raindrops, Valentinepynt, spesialpapir og blonde
Halvperler fra Sløyd-Detaljer, minitag, sølvnetting, "God jul"-band


Var artig å teste ut hvilket embossingpulver som passet til dette stemplet, og hadde det trivelig med alle gamle rester som jeg for lengst har glemt "opphavet" til :)


Disse passer perfekt til temaet "Stempel + maling/mist" som foregår på Scrapperiket akkurat nå :)


Da er det straks fredag og helg :)


Lene Sofie 

4 kommentarer:

  1. Så flotte! Jeg kan bare beundre fine produkter, for dette har jeg aldri prøvd meg på. Lykke til med utfordringen, og riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Artig å prøve forskjellige teknikker og du får jo noen helt unike tager, riktige fargebomber dette :-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Wooow, desse var skikkelig flotte :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Skikkelig fargerike og flotte juletager!!
    Favoritten min ble tagen i midten, engelen med det hvite bak, ser ut som snø : ) Kjempefin dies fra Chery Lynn !!
    Mange fine detaljer, her har du nok kost deg : )
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på