fredag 17. februar 2012

Trekning av Gi bort/Give away/Candy

Da er 16. februar passert, og min giwe away er trukket med hjelp av random.org. 


Først vil jeg få takke for alle lodd som ble tatt, og hyggelige kommentarer fra fjern og nær :) :) 


 Den som ble trukket til å vinne disse er:




True Random Number Generator  8Berit :) som har denne fantastisk flotte bloggenTrakk like godt to "trøstepremier" og Ingunn og Gro ble trukket ut av Random :) Damene har noen inspirerende og flotte blogger - til å bli glad av :) 
Sender dere meg adressen deres til meg på mail: lenesofie@live.no slik at pakkene fra meg kan leveres inn på posten :)
God fredag alle sammen :)
Lene Sofie

3 kommentarer:

  1. Gledelig overraskelse på morgenkvisten! Tusen takk, og ha ei riktig fin helg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne!
    Ha ei fin helg!!

    SvarSlett
  3. Så gøy, nå ble jeg glad. Tusen takk :)
    Og takk for at du ble i min give away :)
    Helgeklem til deg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på