lørdag 18. februar 2012

Luhkka sydd for 3 år siden

Minstejenta mi vokste ifra sin luhkka sist vinter, og vi har gitt den videre til en av "småfolkene" i familien :) Måtte ta et bilde av den, og lage et lite blogginnlegg av den ;)
Hun liker ikke å ha noe tett opp mot halsen, så på denne laget jeg åpning i halsen, og sydde "norske tradisjonshemper" på i halsen. Den er godt brukt og har mange spor etter bålkos gjennom 2 år - gjennom alle 4 årstidene :)


Denne er sydd i tosidig ullvelour, og er et lett stoff som ikke er vindtett. Snuppa insisterte på at luhkkaen skulle være rosa, og dette var det nærmeste jeg fant ;)


Ha en fin lørdag alle sammen :)


Lene Sofie

1 kommentar:

  1. Nydelig rosa-jente-farge det der;-) Regner med at småjentene i familien er enige med meg;-) Det var forresten veldig koselig å treffe dæ på fredag, Lene! Nyt siste rest av helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på