onsdag 16. april 2014

Da er det påskeferie også for meg

Kl 12 i dag tok jeg også påskeferie. Været viser seg ikke fra si beste side, så inntil videre holder vi oss i heimen. Litt baking i kveld, til kaffegjester som kommer på bursdagsvisitt i morgen :)

Strikka et fargesprakende sitteunderlag av mange av mine Fritidsgarn-rester før påske, som sammen med et fylt påskeegg var premie på et konvoluttlotteri. Vinneren blei svært fornøyd
I uka før påsken, har Alta mistet to veldig unge menn i henholdsvis rasulykke og arbeidsulykke. Så for veldig mange i vår lille by er årets påske fylt med sorg og smerte, og jeg tenker mye på alle berørte i disse dager.

Ønsker dere alle ei fin påske - uansett vær. 

Ta vare på deg selv, og utfordre ikke naturkreftene.

"Trå mykt, pust fredelig, le hysterisk" Nelson Mandela

Klem, Lene Sofie

1 kommentar:

  1. For et herlig sitteunderlag! Tenker på deg når jeg strikker slike. Så dem først på bloggen din. Mitt siste ble presang til Ingvild da hun kom hjem i kveld.
    Trist med alle ulykkene. Nå er det nettopp gått fire unge menn i rasulykka i Sunndalsfjella.

    Her er det meldt finvær etterhvert. Håper bare at vinden løyer.

    God påske fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på