tirsdag 15. april 2014

Nattsokker i alpakka

Til jul strikket jeg nattsokker til mi eldste søster og hennes mann. De fikk det samme for en del år siden, og hadde ønsket seg nye par. De er strikket av Babysilk og Fairytale:
Oppskrifta på damelestene har jeg lagt ut her

Ute er det ruskevær, vått og snø i lufta. Men koselig inne i hus og hytte :)

Tusen takk for kommentarer - jeg setter stor pris på hver og en. Og takk for alle som stikker innom bloggen min.

Ha en strålende tirsdag

Klem, Lene Sofie

2 kommentarer:

  1. Fine og deilige sokker i et deilig garn. Ønsker deg en riktig god påske. Her skinner solen en så lenge :) Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Luksus-sokker kaller jeg dette! Så supermykt og godt garn du har brukt!
    Her er det strålende sol, man akk så kald vind. Håper den gir seg snart. Har hatt bakedag, kanelsnurrer og rundstykker. Noen omganger på bundingen mens deigene hever. Ellers er jeg bekymra over de fire som er savna i Sunndalsfjella.

    God påske! Håper den blir fin for oss alle!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på