lørdag 19. april 2014

Påskeaften og påskehilsen

Mine svigerforeldre har alltid vært ivrige å være på fjellet i påsken. Nå er de "godt voksne", og helsa skranter på de begge to. Svigerfar har flyttet på sykehjem, og svigermor er for det meste inne. Min mamma som runder 80 til sommeren, er heller ikke så mobil mer. Så før påske laget jeg ei "twist-eske" med utgangspunkt i skjønne Lenes mal som du kan finne her
 Påskepapiret fra Papirdesign er så flott - og passet perfekt til akkurat dette formålet :)
Nærbilde av svigerfars eske

Mamma og svigermor sine

Baksidene - er ikke mønstrene lekre?
Håper påsken har vært god for dere alle - og at dere har flotte øyeblikk dere kan ta fram i hverdagen :)

Jeg hadde en strålende bursdagsfeiring på skjærtorsdag sammen med familie og venner - og fikk mye flott og hyggelig. En del vet hva som ligger mitt hjerte nær når det kommer til handarbeid, og måtte lage billedkollage av noen av gavene:
Var ikke klar over at det fantes strikke-kaffe. Den skal drikkes i spesielle strikkeanledninger ;)

Kos dere videre i påsken - det gjør vi

Klem, Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått! Så mange fine presanger! Rund dag? Men jammen gir du tilbake også! Fine "twist-poser"! Vi skal feire svigermors 90-årsdag i dag. Nesten godt å få en dags pause fra sola. Nå steiker den virkelig.

    Fortsatt god påske!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fine twistposer, bra du har tid til å lage noe også :-)

    Flotte presanger som passer veldig godt til bursdagsbarnet!

    SvarSlett
  3. Wow, for en kul ide. Twist er en av de beste godteriene å gi bort - alle liker twist, men posen er jo så stusslig.
    Ha ei riktig fin helg!

    SvarSlett
  4. Så fine gaver til de eldre :)
    Gratulerer med vel overstått :)
    Ikke så veldig kreativ om dagen og lite blogging. Men håper å komme tilbake snart. Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på