torsdag 3. april 2014

...og en liten "ekstrahilsen"....

Laga kjapt opp poser med "Snømannslort" som jeg la ved lysene til elevene. Ideen fikk jeg hos skjønne Anita som gav meg en slik pose - og slik ble mine utgaver:
Innholdet i hver kremmerhuspose er; 1 pose rett i koppen kakao, sukkertøystang (rørepinne), mini marshmellows og en liten snømannssjokolade. Skal selvfølgelig nytes som "egenpleie" :)
Nærbilde av etikettene jeg har scrappet.

Kanskje jeg lager noen slike til påske også - til noen som trenger en liten oppmuntring. Får se hva tida strekker til.

Ha en strålende dag videre, og takk for titten :)

Lene Sofie

4 kommentarer:

  1. Så koselig, og snill det er du! Det er koselig å glede andre, men det tar litt tid.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig. Kan tenke meg at de
    satte pris på en liten ekstra hilsen.
    Ha en fin helg.
    Klem.

    SvarSlett
  3. :) :) Desse er bare så morsomme og fine :) :)
    Heldige de som fikk disse!
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på