fredag 30. desember 2011

"Amerikakoffert"

Noen omgangsvenner av oss har en nevø på 20 som skal på ferie til Amerika sammen med sin kjæreste, og tanta har planer om å sende gutten en "reisekoffert" med diverse "livsviktig" utstyr til reisen. "Amerikafareren" bor på den andre kanten av landet, så det kunne ikke bli for mye scrappestæsj til pynt. Her er iallefall kofferten:
Tante plukket ut bilde på Facebook :) 
 Men litt perler og papirpynt tåler vel postgangen :)
Plass til foreldrenes adresse på baksiden av Tagen ;)
 Det Norske Flags farver på håndtaket - sånn i tilfelle den unge herremann går seg bort......
Nødkapital (sjokolade Euro)
 Alltid viktig med litt ekstra "kæsj" når man skal legge Amerika for sine føtter ;)
Ungdommens helsestasjon har gratis kondomer - her i Norge
 Jeg blir mere og mere "glad i" dorullkort - som kan brukes til mange forskjellige formål
Inni lokket er det litt "formaning"
Håper mottakeren blir fornøyd :) Tanta har iallefall hatt det utrolig morsomt når hun har ordnet med ansiktservietter, plaster, håndsprit osv. Og jeg har hatt det utrolig artig når jeg har scrappa den lille kofferten :D

Ha en super lillenyttårsaften alle sammen :) :)

Lene Sofie

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på