lørdag 10. desember 2011

Perler på pulsen

For et par år siden hadde min kollega et par nydelige pulsvarmere på seg på jobb. Disse hadde hun fått i presang, og hadde ikke oppskriften. Jeg var da inne i en "strikke-pulsvarmere-med-perler"-periode med utgangspunkt i boka "Med perler på pulsen".

Etter å ha grublet fælt, og prøvd meg fram med x antall forsøk, greide jeg å få til pulsvarmere som var nokså lik min kollegas (etter min hukommelse). Slik blir mine pulsvarmere:
17åringen er modell - hun har på seg 2 forskjellige sett
Jeg har brukt garnet "Step classic", 1 nøste rekker til minst 4 par
2 par; 1 sett med røde perler, og 1 med grønne. Det er også to forskjellige størrelser :)
Med disse deltar jeg på Pinnekrokens utfordring "Kaledergaver og annet småstrikk"

Jeg skrev ned oppskriften for litt over ett år siden, og deler den gjerne :)  Jeg fikk ikke lagt ut oppskrifta her, send meg en mail (lenesofie@live.no) så skal jeg sende deg den :)

Ha ei fott helg alle sammen :)

Lene Sofie

1 kommentar:

  1. Disse er så flotte, og jeg er en heldig eier av et par slike :-))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på