lørdag 31. desember 2011

Perlebroderi :)

Disse laget jeg og gav i julegave:
For en del år siden holdt jeg mye på med grønlandsk perlebroderi og laget da slike stjerner og klokker. Jeg dypper de i golvpolish til slutt og lar de tørke - da blir de faste og fine :)

Siden jeg begynte å blogge i september, er jeg helt imponert over at det er så mange innom siden min! I tillegg er det flere som har lagt seg til som følger. Dette er utrolig hyggelig :) Så kanskje jeg i januar skal lage en candy/give away/gi bort for å gjøre litt stas på dere som leser bloggen og dere som følger meg? Hva synes dere?

Uansett; Det er nyttårsaften i dag, og jeg vil få benytte anledningen til å takke alle som er innom bloggen min :)

Da ønsker jeg alle en flott nyttårsaften, og et velsigna godt 2012. Måtte det nye året bestå av mange gode, glade øyeblikk. Om det nye året vil bringe tunge studer, håper jeg av hele mitt hjertet at det finnes mennesker rund som vil støtte, slik at dagene blir til å bære for oss alle.

Vennlig hilsen

Lene Sofie 


5 kommentarer:

  1. Heldige meg har disse hengende på juletreet :-) De er så flotte at de egentlig fortjener å henge et annet sted hvor de ikke drukner i all annen julepynt, så jeg må nok pønske ut hvor de skal henge til neste jul :-)

    klem

    SvarSlett
  2. hei.. disse var kjempefine.. har du oppskriften på de...?

    SvarSlett
    Svar
    1. lurer fremdeles på om du har oppskriften på disse stjernene.?

      Slett
    2. Har ikke oppskrifta, sydde bare "etter" ei stjerne jeg kjøpte på ei julemesse

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på