lørdag 24. desember 2011

Potteskjulere - i absolutt siste liten :)

Da har jeg scrappet 2 blikkbokser (hermetisk mais er ypperlig størrelse) til svibler. Disse skal mine svigerforeldre og mamma få.
Raskt laga - enkel scrappeutgave :)
Jeg har brukt kartong fra Panduro, Julestjernepynt fra Making Memories og blonder fra Princesse.

Og siden dette må kunne sies å være VELDIG i siste liten, melder jeg disse også på Scrappekammerets utfordring "I siste liten"

Ha ei fantastisk julaften, det skal jeg og mine :) :)

Juleklem, Lene Sofie

2 kommentarer:

  1. Søte små gaver, gjenbruk er supert :-)

    Goood jul til deg og dine, stor klem

    SvarSlett
  2. Veldig morsomt gjennomført... Artig med andre papirprosjekter.
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    klem fra Angella

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på